Často kladené dotazy

Jak se mohu přihlásit do programu?

Zájemcům o naše služby nabízíme 5 různých programů (3 pro dospělé a 2 pro děti). Kompletní popis služeb a náplně programů naleznete v tomto přehledu anebo nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář či na telefonním čísle +420 227 071 111. Je nutné, aby naši klienti měli uzavřenou smlouvu s některou z veřejných nebo komerčních zdravotních pojišťoven.

Mohu si Health+ nejprve prohlédnout?

Ano, po předchozí domluvě vám prostory našeho zařízení rádi ukážeme. Napište nám zprávu přes kontaktní formulář nebo zavolejte na +420 227 071 111.

Jak se do Health+ dostanu?

Health+ se nachází v bezprostřední blízkosti obchodního centra Nový Smíchov a křižovatky Smíchov – Anděl na adresách Kartouzská 3274/10 a Radlická 19/1 (Ringhofferova vila), Praha 5. Dostanete se k nám pohodlně metrem nebo tramvají, zastávka Anděl.

Kde mohu zaparkovat?

V bezprostřední blízkosti Health+ se nachází obchodní centrum Nový Smíchov, kde můžete parkovat.  

Pokud jste našimi klienty v programech Safír či Diamant, můžete parkovat také na našem privátním parkovišti.

Jak mohu Health+ kontaktovat?

Využijte prosím náš kontaktní formulář, chat v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci či telefonní číslo +420 227 071 111.

Mohu přijít bez objednání?

Pro návštěvu naší polikliniky je vhodné se objednat. Objednací lhůty jsou však velmi krátké. V případě akutních obtíží vám poskytneme péči do 24 hodin.

Jak mohu začít využívat klientskou zónu a aplikaci?

Přístupové údaje do klientské zóny nebo aplikace (ke stažení v Google Play a v App Store pod názvem HealthPlus) vám sdělí naše recepce při první návštěvě.  

V klientské zóně i v aplikaci naleznete celou řadu informací – veškeré lékařské zprávy, termíny vyšetření, informace k medikaci, přístup k chatu a kontaktní a další informace.

Zapomněl/a jsem heslo do klientské zóny. Co mám dělat?

Kontaktujte naši recepci. Poskytneme vám nové přihlašovací údaje.

Nabízíte i jednorázové služby pro samoplátce?

Naše služby lze využít pouze v rámci programového členství.

Mohu přivést do Health+ člena rodiny, který není v programu?

Rádi nabídneme naše programy i členům vaší rodiny. V rámci programů Safír a Diamant dokonce za zvýhodněných podmínek. Pro další informace kontaktujte naši recepci.

Mám zdravotní problém mimo otevírací dobu. Co mám dělat?

Kontaktujte na naši emergency linku. Dovoláte se některé z našich vyškolených recepčních, která vám poradí nebo vás spojí s pohotovostním lékařem.

Jak se dozvím výsledky vyšetření?

Výsledky vyšetření zkontrolované vaším osobním lékařem najdete v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci. V případě pozitivního nálezu vás budeme kontaktovat.

Je nutné při návštěvě polikliniky použití respirátoru?

V případě respiračního onemocnění (včetně podezření na onemocnění Covidem) bychom vás rádi požádali o použití respirátoru pro pohyb v našich prostorách. Rádi vám respirátor poskytneme na naší recepci.

Máte zájem o naše služby?

Kontaktujte nás.