Upravit stránku

Nová online chatovací služba

Připravili jsme pro Vás novou online chatovací službu, která urychlí a usnadní řešení všech Vašich potřeb v oblasti péče o zdraví. Usnadní Vám život nejen v době pandemie.

Kvůli složité situaci s pandemií choroby Covid-19 jsme urychlili vývoj našich elektronických služeb, abychom pro Vás zjednodušili a zpříjemnili řešení zdravotních otázek, které Vás trápí. Od pondělí 27. dubna jsme zprovoznili online chatovací službu, která je dostupná v mobilní aplikaci HealthPlus a v klientské zóně na webu www.programhplus.cz. Každý pracovní den od 7.30 do 15.30 hodin je pro Vás k dispozici tým lékařů, zdravotních sester a recepčních, který bude odpovídat na Vaše dotazy a řešit Vaše požadavky ohledně administrativy a lékařské péče v poliklinice Program Health Plus. Další komunikační kanály samozřejmě dále fungují. V provozní době můžete rovněž telefonicky nebo e-mailem kontaktovat naši recepci, mimo provozní dobu funguje náš call servis.
 

VÝHODY CHATOVACÍ SLUŽBY

  1. Efektivní nástroj pro komunikaci s pracovníky kliniky Vám umožňuje řídit zdravotní péči o Vaše zdraví odkudkoliv právě potřebujete. Pokud není nutné fyzikální lékařské vyšetření, tak většinu problémů můžete vyřídit z domova, pracoviště či třeba z chaty.
     
  2. Pracovníci chatovací služby jsou schopni vyřídit veškeré Vaše požadavky najednou a předat Vám kompletní informace včetně všech potřebných dokumentů. To Vám šetří čas trávený opakovanými telefonáty, e-maily nebo návštěvami polikliniky.
     
  3. Prostřednictvím chatu je možné oboustranně předávat dokumenty, fotografie a další potřebné materiály včetně eReceptů. Textovou komunikaci lze přepnout na audio i video hovor, můžete tak zvolit způsob komunikace, který Vám nejvíce vyhovuje. Stačí jen požádat pracovníka chatovacího týmu, který s Vámi naváže požadované spojení, a pak hovor přijmout.
     
  4. Pomocí online chatu můžete konzultovat akutní zdravotní obtíže a pokládat otázky týkající se zdraví, požádat o předepsání eReceptu i elektronická zdravotní potvrzení. V oblasti administrativy můžete řešit objednávky termínů na vyšetření, aktualizovat osobní údaje, posílat různé dotazy a požadavky, získat odpovědi na otázky o mobilní aplikaci nebo rady pro její ovládání a vyřizovat i další užitečné záležitosti.
     
  5. Ovládání chatu je snadné a intuitivní. Stačí kliknout na ikonu chatu v mobilní aplikaci (na hlavní obrazovce) či v klientské zóně (v pravém dolním rohu obrazovky) a nechat se vést „rozcestníkem“. Ten Vás propojí se členem týmu chatovací služby polikliniky, který Vám může nejlépe poradit či pomoci.
     
  6. Pracovníci chatovací služby (lékaři, sestry, recepční) jsou schopni si Vaše požadavky předávat mezi sebou a vyřešit všechno najednou. Díky tomu můžete získat potřebné odpovědi či dokumenty snadněji a rychleji.
     

PŘÍSTUP DO CHATU

  • Pro účast v chatu je třeba mít vygenerována přístupová hesla do klientské zóny a pro použití chatu v telefonu staženu naši mobilní aplikaci HealthPlus (více najdete na https://programhplus.cz/mobilni-aplikace). Pokud nemáte tyto přístupové údaje k dispozici, kontaktujte pracovníky naší recepce, kteří je pro Vás vygenerují a také Vám poradí s používáním elektronického zdravotního systému kliniky. Z důvodu zajištění bezpečnosti citlivých osobních údajů je přístupová hesla možné předat klientovi jen osobně na recepci polikliniky po ověření jeho totožnosti.
     
  • Pro otevření chatovací služby stačí jen kliknout na ikonu online chatu. Tato ikona je v klientské zóně umístěna v pravém spodním rohu obrazovky, v mobilní aplikaci se nachází přímo na hlavní obrazovce i v hlavním menu.
     
  • Po kliknutí na ikonu chatu Vás povede „rozcestník“, kde můžete zvolit, zda chce řešit problém ohledně zdraví, administrativy či jiné požadavky. Pro urychlení komunikace dostanete nabídku možností, v níž zaškrtnete požadavky a podle nich budete spojeni s pracovníkem recepce, sestrou či lékařem, s nimiž můžete řešit vše potřebné.
     
  • Online chatovací služba aktuálně funguje každý pracovní den od 7.30–15.30 hodin. Po prvních zkušenostech z praxe může být dostupnost online chatu ještě rozšířena. V provozní době polikliniky můžete rovněž telefonicky nebo e-mailem kontaktovat naši recepci, mimo provozní dobu funguje náš call servis.
     
  • Široká nabídka služeb prostřednictvím online chatovací služby je možná díky tomu, že zdravotníci Programu Health Plus mají přístup do kompletně digitalizované zdravotní dokumentace klientů a mají o nich veškeré administrativní i medicínské informace. Všechny osobní údaje o našich klientech pečlivě chráníme v souladu s evropskou směrnicí GDPR.
     
  • Pokud chcete využít přístup do online chatu přes mobilní aplikaci HealthPlus, je třeba ji aktualizovat. V telefonech, které mají povoleny automatické aktualizace, se aplikace aktualizuje sama. Pokud jsou aktualizace zakázány, je nutné ji provést manuálně.
     
  • Kdybyste měli s užíváním chatovací služby jakékoliv potíže, obraťte se telefonicky na pracovníky naší recepce, kteří Vám poradí a pomohou se vším potřebným.
    Jsme tu pro Vás a Vaše zdraví.