Upravit stránku

Zlepšení přístupu do klientské zóny

NOVINKY PRO BEZPEČÍ A KOMFORT NAŠICH KLIENTŮ

Program Health Plus v příštích dnech spustí zásadní inovaci svého systému elektronického zdravotnictví (eHealth). Jejím cílem je maximalizovat zabezpečení a zvýšit komfort klientů při používání klientské zóny a mobilní aplikace HealthPlus, které jsou využívány k přístupu do osobní elektronické zdravotní dokumentace. Novinky přinesou klientům i další výhody.

 

Změny v systému eHealth se poprvé projeví 29. ledna (po našich ordinačních hodinách), kdy se sjednotí přihlašovací formulář do mobilní aplikace (MA) i klientské zóny (KZ) a získá přívětivější podobu, která zjednoduší jeho používání. Při dalším přihlášení již bude klienty vítat mírně odlišná úvodní stránka, která bude fungovat i v angličtině. „Zásadní změnou prošla funkce správy hesel, která uživatelům nově umožní změnit jejich původní vygenerované heslo a nastavit si vlastní heslo. V případě, že klienti heslo zapomenou, mohou si ho v MA i KZ kdykoliv samostatně obnovit,“ informoval IT specialista Programu Health Plus Martin Taraležkov, který inovaci systému koordinoval. 

 

Bezpečné přihlášení

Nejdůležitější inovací je komplexní změna způsobu ověřování identity klientů pro online přístup k jejich elektronickým zdravotním datům v KZ i MA. „Náš nový systém pro bezpečné přihlašování využívá nejmodernější autentizační protokol OAuth2, který zajišťuje nejvyšší úroveň zabezpečení a nabízí i další bezpečnostní opatření jako dvoufaktorovou autentizaci či využití biometrických údajů (otisk prstu nebo sken obličeje),“ vysvětlil IT specialista. Tento protokol využívají například bankovní systémy, u nichž platí nejvyšší standardy bezpečnosti. Soukromí i citlivé zdravotní údaje klientů jsou díky tomu v naprostém bezpečí. 

 

„Zapamatované“ údaje

Před spuštěním inovací je nezbytné celý systém eHealth aktualizovat, což se může dotknout uživatelů, kteří využívají k přihlašování do KZ či MA tzv. „zapamatované údaje“, které se do kolonek „Uživatelské jméno“ a „Heslo“ vždy vyplňují samy. „Systém si po aktualizaci bohužel nebude jejich původní přihlašovací údaje pamatovat a uživatelé budou muset tyto údaje na nové přihlašovací stránce zadat, případně zapamatovat znovu. Jinak by klienti neměli mít s aktualizací systému žádné obtíže a klientská zóna i mobilní aplikace budou fungovat tak, jak byli naši klienti dosud zvyklí,“ sdělil Martin Taraležkov.  

 

Jak nastavit nové heslo

V případě, že klienti přihlašovací údaje zapomněli, mohou využít jednoduchý postup. Jejich přihlašovací jméno jim sdělí pracovníci naší recepce na lince + 420 227 071 111. „Pokud si klienti nepamatují heslo, stačí na přihlašovací stránce kliknout na odkaz – Nastavit nové heslo. Po vyplnění přihlašovacího jména obratem obdrží e-mail či SMS s odkazem, s jehož pomocí si nastaví nové heslo. To pak budou moci ihned použít pro přístup k jejich účtu do klientské zóny i mobilní aplikace,“ popsal IT specialista. V případě obtíží s přihlášením do KZ/MA mohou klienti kontaktovat recepci a naši pracovníci pomohou vyřešit vše potřebné. 

 

Exkluzivní funkce a služby

Hlavním cílem všech změn je nastavit nejvyšší možnou úroveň zabezpečení klientských dat a postupně klientům nabízet další funkce elektronického zdravotnictví (eHealth). „Věříme, že díky zmíněným inovacím bude systém eHealth nejen maximálně zabezpečený, ale nabídne i vyšší uživatelský komfort. Technologický vývoj KZ i MA stále pokračuje a v blízké budoucnosti Vám exkluzivně zpřístupníme další nové funkce a služby, třeba tzv. telemetrii pro domácí měření vybraných zdravotních faktorů,“ uzavřel Martin Taraležkov z IT oddělení Programu Health Plus. O podrobnostech a nabídce nových služeb budeme klienty včas informovat.  

 

Důležité odkazy pro případ potřeby:

Odkaz na klientskou zónu: https://klient.programhplus.cz

Odkaz na mobilní aplikaci: https://programhplus.cz/mobilni-aplikace

Odkaz na kontakty: https://programhplus.cz/kontakty