Upravit stránku

Program Granát

organizace a zprostředkování individuální zdravotní péče
Co získáte s programem Granát?

ZÁKLADNÍ SLUŽBY

  • Zprostředkování a organizace komplexních zdravotních služeb v jednom místě s minimalizací časových ztrát
  • Služby recepce a pohotovostních lékařů na telefonu 24 hodin denně, e-mailový servis – organizace veškeré péčea odpovídání na dotazy, zprostředkování kontaktu na ostatní zdravotnická zařízení
  • Péče osobního lékaře – průběžné sledování zdravotního stavu pacienta
  • Servis v cizích jazycích – překladatelství (v anglickém, německém a ruském jazyce) v souvislosti se službami uvedenými ve výše uvedených bodech
  • Plně digitalizované vedení komplexní dokumentace přístupné všem ošetřujícím lékařům i pacientovi
  • Žádné doplatky za péči hrazenou zdravotními pojišťovnami
  • Výrazné slevy na péči nehrazenou zdravotními pojišťovnami
  • V případě nutnosti výjezd zdravotnického pracovníka po území hl. m. Prahy v ceně 5.000 Kč včetně DPH.
  • Nenahrazuje RZP
  • Ústavní pohotovostní službu zajišťujeme v Nemocnici Na Homolce

PROHLÍDKY / LÉKY

  • Zajištění komplexní vstupní prohlídky a standardní preventivní prohlídky
  • Zajištění receptů na dlouhodobě užívané léky na recepci (v pracovních dnech)

HOSPITALIZACE

  • Organizace transportu účastníka programu sanitním vozem do zdravotnického zařízení na základě pokynu ošetřujícího lékaře
  • V případě potřeby hospitalizace v Nemocnici Na Homolce nebo v dalších smluvních zdravotnických zařízeních
  • Recepční služba v Nemocnici Na Homolce, asistence dle potřeby klienta, pravidelné návštěvy recepční při hospitalizaci

OČKOVÁNÍ

  • Doplňkové očkování za úhradu preparátu i do zahraničí