Upravit stránku

Sales support

Náplň práce:

  • Příprava nabídek pro naše klienty – dle předem zadaných instrukcí nadřízeného, jejich zaslání a případná další komunikace s klienty po emailu.
  • Zpracování nových smluv – jejich zadání do databáze, přihlášení jednotlivých klientů pod smlouvy, administrace smluv.
  • Administrativní podpora obchodního oddělení.

 

Požadavky:

  • Ukončené SŠ vzdělání 
  • Praxe na pozici asistent/ka, referent/ka, back office, apod. 
  • Výhodou je znalost anglického jazyka – stačí pasivně.
  • Hledáme především velmi pečlivou osobu, která ráda pracuje na počítači.

 

Pracovní doba:

  • Pondělí až pátek od 8,00 – 16,30 – včetně přestávky na oběd.

 

Výhody:

  • Pravidelná pracovní doba
  • Velmi příjemný a stabilní kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na dovolenou
  • K pevné mzdě další odměny
  • Možnost dalšího vzdělávání v oboru i v cizích jazycích
  • Možnost profesního růstu.