Upravit stránku

Dotazník spokojenosti klientů na našich recepcích

Vážení klienti, velice se vážíme Vašich poděkování a pochval, ale v první řadě jsme Vám vděčni za jakékoli návrhy na zlepšení našich služeb. Možná jste si v poslední době na recepcích všimli vizitek s QR kódy, které Vás po naskenování mobilním telefonem navedou na náš Dotazník spokojenosti klientů. Dotazník je samozřejmě zcela anonymní a každý týden  pečlivě vyhodnocujeme návrhy, které k nám dorazily.

Vaše připomínky jsou pro nás opravdu hodnotné, proto Vám budeme vděčni, pokud nadále touto cestou sdělíte Váš názor na naše služby.

Pokud upřednostňujete sdělit nám Váš názor přes email, je to možné přes schránku vedoucí zákaznického centra Pavlíny Špulákové na pavlina.spulakova@programhplus.cz

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti