Upravit stránku

Specialistka/specialista klientského servisu

Náš nový kolega bude:

  • v první linii v kontaktu s návštěvníkem kliniky
  • komunikovat s klientelou osobně, telefonicky, elektronicky
  • objednávat klienty na vyšetření, objednávat recepty
  • poskytovat informace, uzavírat smlouvy, přijímat a vydávat platby
  • pečovat o pohodlí klientů čekajících na vyšetření
  • pravidelně sloužit na call servisu (mobilní telefonní linka aktivní 24/7)

Co budete potřebovat:

  • Empatii a trpělivost. Poznávacím znamením naší společnosti je proklientský přístup.
  • Máte organizační schopnosti? Jsou stejně důležité jako spolehlivost a zodpovědnost. Velkým plusem bude Vaše odolnost vůči stresu.
  • Chuť pracovat v týmu/pro tým.
  • Rychlost a pečlivost při práci s PC.
  • Cizí jazyky. Kromě bezchybné znalosti ČJ slovem i písmem budete komunikovat také s anglicky hovořícími klienty
  • Jste časově flexibilní? Budete pracovat ve směnném provozu (dle otevírací doby kliniky- po-pá)
  • Pokud máte zkušenosti ze zdravotnictví, budou pro Vás znamenat velkou výhodu.

Co vás čeká:

  • smysluplná práce-budete mít dobrý pocit z toho, že pomáháte klientům v řešení jejich zdravotních potíží
  • budete pracovat v příjemném a moderním prostředí
  • budete součástí přátelského kolektivu
  • budete moci využít mnoha zajímavých zaměstnaneckých benefitů (25 dní dovolené; příspěvek na dovolenou, sport nebo kulturu; bezúročná půjčka; stravenky nebo příspěvek na životní pojištění; zdravotní péče o zaměstnance a jeho rodinné příslušníky)

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti