Náš nový kolega bude:
- v první linii v kontaktu s návštěvníkem kliniky
- komunikovat s klientelou osobně, telefonicky, elektronicky
- objednávat klienty na vyšetření, objednávat recepty
- poskytovat informace, uzavírat smlouvy, přijímat a vydávat platby
- pečovat o pohodlí klientů čekajících na vyšetření
- pravidelně sloužit na call servisu (mobilní telefonní linka aktivní 24/7)
Co budete potřebovat:
- Empatii a trpělivost. Poznávacím znamením naší společnosti je proklientský přístup.
- Máte organizační schopnosti? Jsou stejně důležité jako spolehlivost a zodpovědnost. Velkým plusem bude Vaše odolnost vůči stresu.
- Chuť pracovat v týmu/pro tým.
- Rychlost a pečlivost při práci s PC.
- Cizí jazyky. Kromě bezchybné znalosti ČJ slovem i písmem budete komunikovat také s anglicky hovořícími klienty
- Jste časově flexibilní? Budete pracovat ve směnném provozu (dle otevírací doby kliniky- po-pá)
- Pokud máte zkušenosti ze zdravotnictví, budou pro Vás znamenat velkou výhodu.
Co vás čeká:
- smysluplná práce-budete mít dobrý pocit z toho, že pomáháte klientům v řešení jejich zdravotních potíží
- budete pracovat v příjemném a moderním prostředí
- budete součástí přátelského kolektivu
- budete moci využít mnoha zajímavých zaměstnaneckých benefitů (25 dní dovolené; příspěvek na dovolenou, sport nebo kulturu; bezúročná půjčka; stravenky nebo příspěvek na životní pojištění; zdravotní péče o zaměstnance a jeho rodinné příslušníky)